Wij zoeken jou!

Texture Painting zoekt een administratief talent, iemand die frisse energie uitstraalt én ook krijgt van deze job!

Nauwkeurigheid, een gestructureerde aanpak en een praktisch en positief ingestelde mentaliteit gaan voor ons hand in hand met deze functie. Interesse in interieur, bouw- en renovatieprojecten zijn een plus, net als administratieve ervaring of achtergrond. 

 

Jouw takenpakket

Het takenpakket voor deze functie is tweeledig: administratieve taken worden gecombineerd met een persoonlijke touch en klantencontacten.

Ondersteund door software (Bouwsoft) sta je in voor volgende zaken: 

  • Calculeren en opmaken van offertes
  • Aankoop van materialen die nodig zijn voor onze projecten
  • Facturatie
  • Debiteuren beheer
  • Administratief controleren en verwerken van aankoopfacturen.

 

Kortom, het administratief begeleiden én beheren van onze projecten van A tot Z.

Naast het administratieve luik, ben je ook aanspreekpunt voor onze klanten. Je leidt hen rond in onze showroom en begeleidt hen in het maken van de juiste keuzes voor hun project. Een persoonlijke en warme aanpak staan hierbij voorop. 


Ons commitment

  • Je maakt deel uit van een gedreven, hecht en gepassioneerd team dat alle dagen het beste van zichzelf geeft.
  • Een inspirerende, fijne werkomgeving, in lijn met de stijlvolle showroom. 
  • Werkzekerheid in een financieel gezond bedrijf met groeiambities.
  • Texture Painting staat bekend om zijn kwalitatieve topprojecten, met een klantenportefeuille waar we enorm trots op zijn. 
  • Een makkelijk bereikbare werkplek in een jong, groen industriepark.
  • Een interessant salarispakket.
  • Een complete Texture Painting-experience, zowel voor onze klanten als voor onze eigen medewerkers.

 

Heb jij in huis wat wij zoeken en heb je er zin in? Stuur dan je motivatiebrief en CV in via info@texturepainting.be. We kijken er alvast naar uit om jou te ontmoeten.

Kom vrijblijvend kennismaken!